diumenge, 14 de novembre del 2010

Campanya electoral

Voleu dir que tota la parafernalia que es fa servir durant aquests dies podrà convèncer algú perquè voti un determinat partit? Jo ho dubto.


Em penso que no serveix per res i llençem diners i recursos.


A ICV-EUIA fem una campanya de baix cost, i ens ho fem tot nosaltres, menys els cartells és clar.


Aquesta tarda, per exemple, sortirem a penjar plafons a la Riera de Mataró.


M'agradaria que un futur no gaire llunyà s'eliminés tota aquesta propaganda. Els partits han d'haver fet els deures durant els quatre anys de legislatura. En tot cas, al final i a manera de balanç, amb uns bons espais televisius, generosos en el temps, en que cadascú es pogués estendre en les seves explicacions, hi hauria més que suficient. Serien espais gratuits i els ciutadans segur que ho agrairien.


No sé, és una reflexió de diumenge. Potser no gaire encertada.


M'en vaig a dinar. Que us aprofiti.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada